Andra Advent

Nu har jag varit två veckor på det nya lagret och ska få vara kvar där fram tills den 19:de då vi åker hem så det känns bra. Jag jobbar på Platekompaniets lager som säljer skivor, dvd:er, tv-spel osv. Arbetsuppgifterna är väl inte dom mest varierande, 7/9 dagar har jag suttit och förpacka Mamma Mia-skivor och dvd:er så är ganska less på dom just nu :P Dom två andra dagarna har jag plockat och packeterat ihop beställningar och det har faktiskt varit ganska roligt. Hoppas på att det blir lite mer med det till veckan. Det som är bra med det här jobbet är iaf att jag bara behöver åka två hållplatser för att komma dit och att jag börjar kl 8 eller 9 isället för 7.

Idag och igår har jag och Laura varit på stan och inhandlat julklappar ;) Eller okej, vi har väl handlat lite till oss själva också. Så nu får vi väl hoppas på att ni blir nöjda där hemma :)

Nu börjar jag längta riktigt mycket tills vi ska åka hem till Härnösand igen men nu är det ju inte ens två veckor kvar. Ska bli skönt att komma hem igen och träffa alla. En annan sak vi saknar är att köra bil så ni får nog se upp där hemma den 19:de.

Idag är det ju söndag vilket innebär min och Lauras söndagstradition - Robinson! Men innan dess blir det matlagning mm.

                        

Ha en trevlig andra advent!

Emma

Kommentarer
Postat av: Maja

LÅR!!! inte visste jag att ni hade dragit till Oslo! ses ute till jul, 20:de är det storfest i härnta;)

2008-12-07 @ 18:51:02
URL: http://lovefromtrondheim.blogg.se/
Postat av: Jossi

Snart är ni här igen! LÄNGTAR!

2008-12-08 @ 20:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0