Sista natten med gänget

I måndags jobbade jag sista dagen vilket kändes helt underbart. Behövde verkligen återhämta mig från veckan innan. Eftersom jag jobbade från 07- 20 nästa hela veckan samt hela helgen men vi är ju här för att jobba ikke sant?


Då undrar ni säkert vad jag har haft för mig medans jag har varit ledig. Jag har börjat packa inför hemresan, samt betalat hyran och börjat småstäda i lägenheten. Sist men inte mist, har jag inhandlat lite julklappar så ni kommer inte att bli besvikna där hemma tvärt om haha.


Ikväll var jag och Emma på Julmarknaden nere vid Akkersbrygge hur mysigt som helst så nu börjar julkänslorna att komma fram och man börjar faktisk inse att snart är det jul. Jag hoppas att du har börjat med julpysslet där hemma mamma och att du har hunnit med att baka lussebullar.


         


om 2 dagar är vi hemma


Laura

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men stumpan - det har inte blivit så mycket julpyssel än - jag väntar ju på dejjjjjj! Välkommen hem, Kram/Mams

2008-12-19 @ 08:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0