13 timmar senare

Jaha då var det måndag igen, en sådan dag de flesta  nog tycker är jobbiga. Samma sak var det i skolan, jag tror det beror på att man precis har haft helg. Jag hade då inte den bästa dagen på jobbet idag. Den nya tjejen pratade och pratade så jag nästan fick ont i öronen, och hon sa inget intressant heller. haha blev kanske lite väl negativ där. 

I alla fall så fick jag göra ett annat arbete efter lunchen vilket betydde att jag fick byta till ett annat rum och det tackade jag för. Där satt jag själv med en annan kille som inte pratade det minsta.  Sedan kom det en Elektriker från Sverige som var mycket trevlig, han gjorde min dag  bättre, när han berättade om allt han hade varit med om. Dock satt jag från kl 11 til 20 med samma jobb så snart spyr jag på skattekorten.  Tyvärr så ska jag sitta med samma jobb imorgon med woho


Over and out


/ Laura

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0