Hellogoodbye

Detta blir ett kort inlägg, fick mitt visakort idag ett stort tack till mamma som även skickade med massa tuggummin.  Idag var det Emmas första  arbetsdag på det nya jobbet, men hon får berätta själv hur hon hade det.  Måste erkänna att det är lite tomt på jobbet utan Emma och Katarina. Eftersom man nästan alltid är uppi varandra, fast å andra sidan kanske det är bra.

Nu ska jag fixa i ordning lite saker, det vill säga göra mig en matlåda tills imorgon. Jo du hörde rätt mamma jag är precis som dig i vissa situationer .

Godkväll


/ Laura

Kommentarer
Postat av: malin

Sugen på en ny bloggdesign? jag lottar ut 2 stycken gratis bloggdesigner hos mig nu. Klicka in hos mig och delta i tävlingen :)

2008-11-28 @ 01:21:45
URL: http://bloggdesignbymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0