Övertid = Övertrött

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt har ju fått lite klagomål,  för  det var  ju ett tag sedan vi skrev.  Då undrar ni säkert vad som har hänt sen sist.  I Helgen tog vi de lugnt kollade på film vilket de har blivit några helger.  

Så vad har då hänt i veckan. Jo den här vecka har de blivit mycket övertid, vi stannade enda till kl 21 igår och de märkdes  idag  Jag tackar RunDMC & Areosmih - Walk this way  som har förgyllt mina öron den här veckan.  

Just de vi har även hunnit bokat hemresa denna vecka, vi flyger hem den 19 dec så jag är lagom hemma tills min födelsedag,  du vet  vad du har att göra tills dess mamma.


Vi saknar  er alla där hemma vi  ses snart igen

/ Laura



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0