APRIL

Nu har jag och Laura nyss sett klart Beck-Sista vittnet. Jag tror vi har kommit in i någon sorts Beck-period nu, tredje kvällen i rad som vi tittar på en sån film. Dom är faktiskt bra även fast jag nästan kan varje film utantill. Fast den här kom jag faktiskt inte ihåg slutet på så det vart lite spännande.

Det är lite dåligt med dagisjobb just nu så idag har jag inte jobbat något. Dom på Adecco tror att det beror på att det snart är påsk men dom skulle försöka fixa något tills imorrn eller iaf tills på fredag.

Men idag passade det ganska bra att vara ledig. Det var inte bara soligt utan även varmt i luften, 7+ tror jag att det var :) Så jag gick ner till Aker brygge och satte mig där och solade hur länge som helst. Nu när det börjar närma sig vår och sommar så känns det ganska bra att man jobbar på dagis ändå. Tänk vad mycket man kommer kunna vara ute nu istället för att sitta inne på ett lager eller nåt.

Kram
Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt att våren är på gång.

Kram mamma

2009-04-02 @ 10:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0