Back On Track

Efter tolv timmar är jag nu tillbaka i Oslo.  Resan  gick bra sov nästan hela vägen  ner till Gävle, och resten av timmarna så läste jag. Har nämligen börjat att läsa Stieg Larssons bok, Män som hatar kvinnor men har faktiskt inte sätt filmen ännu. Blev dock inget musiklyssnade efterson min mobil är inlämnad igen, men jag klarade mig i alla fall. 

Har haft det väldigt trevligt hemma trotts att jag blev sjuk precis innan jag skulle hem.  Men det har varit skönt att vila upp sig hemma och blivit extra ompyssland. Det bästa av allt var ju att få träffa alla igen :)


puss o kram


Laura


Kommentarer
Postat av: Josefine

Skönt att allt har gått bra! :) Fick ditt presentkort idag. Vad ska jag göra med det? :) Snart så ses vi kanske igen, hoppas det! Ser positivt ut med Norge 23-24 maj. :)Kramar!

2009-04-20 @ 20:11:44
URL: http://josefineberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0