Ja nu äre Vår!

Underbart att kunna gå ute i vårjackan och ändå tycka att det är lite för varmt. I helgen så har jag jobbat lite i sportbutikk, det var kul att prova på. Var inte så mycket att göra dock, gick mest runt och drog upp dragkedjor. Det roligaste var att hjälpa till då folket frågade vart saker o ting fanns och vad jag rekomenderade. Lite kan man ju ändå, efter alla år i fotbollen, basketen och efter två omgångar äventyr på gymnasiet. hehe. Nu i veckan verkar det som hela Oslo har stängt igen.. Finns inte något jobb på barnhage eller butik. Så jag och Emma får helt enkelt ta påskledigt. Ängnade hela dagen åt att gå runt i Oslo på promenad. Det är ju riktigt fint här nu, vi såg till och med att minigolf banan har öppnat. Så imorgon kanske det blir en runda:) Sedan så har Peppes Pizza ett bra tillbud nu i veckan, ät så mycket pizza du orkar för 99!! Påskmiddagen där haha. Nu låter det som vi har väldigt lite att göra, vilket vi också har =P Men något vettigt har jag faktiskt gjort idag och det var en intervju hos Aaker bemanning som förhoppningsvis kan ge mig ett heltids jobb på café eller matbutik. Bara att vänta o håll tummarna!

På onsdag åker Laura hem till Härnta, ni där hemma får hoppas att hon tar med lite vår väder hem;)

Nu ska jag göra lite kyckligsallad till middag. Dags att börja snåla nu igen. Emma kom hem från affären med nudlar, hårdbröd och lingonsylt. Det är beviset på att vi inte jobbar denna veckan. haha



Hadet! // Katarina

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej

Vad härligt det låter med riktig vår.

Glad Påsk på er!

2009-04-08 @ 11:26:02
Postat av: Lår

Ja nog fan behövs det haha ;D

2009-04-09 @ 15:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0