I dont care if Monday´s blue

Då var det måndag och en ny arbetsvecka har vi framför oss, fast vi jobbar i för sig bara tills på torsdag så det kommer nog gå fort.  Imorgon ska jag på Albert Åberg teatern, vet inte om det kommer att vara människor eller dockor.  Det åter står att se. Till veckan så ska jag ha möte med stötepedagogen för att få lite tips och råd.  Sedan så var det också ett annat möte som jag inte riktigt kommer ihåg vem det var med :P


Idag har jag vart på biblioteket med ett av barnen jag tar extra hand om. Vi lämnade tillbaka några böcker och lånade också några nya. Det blev bland annat Albert Åberg och någon annan bok som jag inte kommer ihåg namnet på.  Asweena som hon heter tyckte det var roligt att få gå på en liten tur bara hon, jag och hennes bästa kompis Kristian.  Inte varje dag man får lämna dagis en stund.

När vi kom tillbaka så stod det en brandbil vid dagiset. Tydligen så skulle dom göra en brandinspektion som jag fattade det som.  Alla barn tyckte det var extra roligt att få besök av brandmän och det förstår jag.

Som sagt man blir lite skadad av att jobba på dagis, nu ikväll så har vi pysslat med detta ;) blev det inte fint?




God Kväll
Laura

Kommentarer
Postat av: Maria

hehe läckert plakat :P

2009-06-04 @ 19:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0