Glad Påsk

Då var det söndag igen men om jag ska vara ärlig så har jag nästan ingen koll på dagarna längre. Då märks det att man har varit ledig lite för länge :P Hoppas att det blir jobb på tisdag och resten av veckan.

Det blir bara varmare och varmare här, igår kunde man vara ute i t-shirt utan att frysa :D Vi var uppe vid basketplanen och spelade lite och sen la vi oss i parken och bara solade, underbart! När vi låg där så kände vi doften av grillat och då bestämde vi oss för att strunta i Peppes Pizza och grilla istället. Men eftersom vi varken lyckades hitta grillkol eller en engångsgrill så fick det bli till att steka kycklingen istället. Men med klyftpotatis och bea till så vart det gott det också. Senare vart det sing star och en sväng på byn för att möta upp Anna och Per :) Trevlig kväll!

Idag har vi mest tagit det lugnt.. Städat, gått en promenad osv. Jag hoppas förresten att ni gillar vår nya bloggdesign som Laura har fixat :) Känns lite vårigare.

Hoppas att alla ni där hemma har haft en trevlig påsk! Själv har jag knappt märkt av den faktiskt. Förutom att stan och alla mataffärer har varit stängda då. Fast lite påskpynt har vi ju fått upp här ändå och lite godis har vi ätit med såklart :)


Emma


Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Idag (torsdag)har Härnösand bakslag på våren. Det snöar och är riktigt bitande ute. Påsken har varit solig och härlig i stugan, men isarna började bli lite oroande för skotrarna. Jag har faktiskt fått lite färg på mina bleka kinder.

Hoppas ni får jobba riktigt mycket nu framöver, så ni slipper leva på nudlar. (Själv har jag påsklov en dag till.)Vi hörs och ses!

2009-04-16 @ 12:57:17
Postat av: Anonym

2009-04-16 @ 13:00:57
Postat av: Anonym

2009-04-16 @ 13:01:11
Postat av: Amanda

idag fyller jag 16! :D

2009-04-18 @ 11:56:45
URL: http://amandahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0