Tuesday's grey and Wednesday too

Nu har Laura tjatat på mig ett bra tag att jag ska skriva ett inlägg så det är väl dags nu. Har varit på en barnehage i två veckor nu och förhoppningsvis blir jag kvar där nästa vecka också :) Trivs mycket bra där också är det skönt att slippa hoppa runt alltför mycket. Nu har man ju lärt känna barnen och lärt sig alla rutiner och så.
 
Hela förra veckan var det soligt och fint så då var vi ute hela dagarna vilket var hur skönt som helst. Den här veckan har det varit lite sämre. Idag regnade det till och med men jag hoppas att det blir bättre till helgen för då väntas grillning igen.

Imorrn ska vi ha något slags 1 maj-firande på dagis. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir nog skoj! Imorgon är ju sista arbetsdagen för den här veckan eftersom det är röd dag på fredag. Skönt :D


Hade så bra
Emma

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vafan, låt det regna! Huvudsaken är ju att det är bra väder när vi kommer dit! ;)

2009-04-30 @ 11:26:28
URL: http://josefineberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0