Sun is shining, the weather is sweet

Tråkigt att behöva säga det igen men nu är helgen snart slut och imorgon väntas ännu en arbetsdag. I fredags innnan jag gick hem så blev jag faktiskt överraskad, fick ett porslinspåskägg av föräldrarna. Det tackade för att vi tog så bra hand om barnen och att vi hade gjort ett bra jobb med att sätta upp teatern.  Man kan inte annat än bli lite rörd haha.

Fick även veta att Anna Hallin var här i Oslo så vi  passade på att träffade henne i fredagskväll. Vi lagade mat  tillsammans och pratade på om allt mellan himmeln och jord. Alltid roligt att träffa henne. Så idag ska vi ta en fika på det cafét hon jobbar på. Vad mer som står på schemat är att städa i lägeneten sedan ska jag börja packa. Åker ju som sagt hem på onsdag :D

I går så tog jag och Emma en sväng på stan mendas Katarina jobbade. På kvällen blev vi inbjuda till Espens lägenhet. Där vi lirade lite guitarr hero.



          

Sov Gott

Laura

Kommentarer
Postat av: Ingalill Varverud

Hallå Laura. Ville bara säga att jag med förtjusing läser din/er "blogg". Spännande att höra hur ni har det "over there". Blir sugen på att åka till Oslo igen. Vi ska hälsa på Astrid-kanske vi träffar dig också då. Vet inte när men att vi ska åka.

Hälsningar Ingalill

2009-04-06 @ 14:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0