Barnehage

Då  var det måndag igen och en ny arbetsvecka har precis startat.  Förra veckan fick jag hoppa  in som vikarie på ett dagis. När jag fick veta att det var barn med funktionshinder  så började man självklart att fundera lite. Men eftersom det bara var fem stycken barn så gick det faktiskt bra. Jobbade dock bara en dag där, ev  att jag kanske  får rycka in någon dag i veckan det återstår att se.  


Hoppade även in som vikarie på ett annat dagis där jag var två dagar.  Trivdes väldigt bra där, trevlig  personal och härliga barn.  Det är otroligt att man kan förstå  norska barn och virce verca , även om det ibland är lite svårt  att förstå vad dom säger så går det ju alltid att visa med gester.


Imorse ringde Anita igen och sa att jag fick hoppa in på ett tredje ställe. Det var lite äldre barn på det här stället och det gick bra. Men jag hoppas att jag får komma tillbaka på det andra snart.


Vi har förresten fått låna ett ps2 och det tackar vi så mycket för! Så nu har vi det vi gör kvällarna framöver :)




                              lekhörnan


Hade spade

Laura


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej stumpan! Hur har du det med alla barna?? Låter som ett kul jobb! Oj, oj, imorgon är det fredag igen, har du nåt tips på vad pappa å jag kan äta som fredagsmys? Denna helg ska vi bara lata oss. Kram/Mams

2009-02-05 @ 19:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0