Löning

Igår var det löning men eftersom jag inte har jobbat på dagis så länge så var det väl inte den största lönen hittils. Hela den här veckan har jag jobbat på ett jättemysigt dagis där barnen på min avdelning är 0-3 år. Det har faktiskt gått bra, värsta gulliga barnen :P Ska vara där iallafall fram till torsdag nästa vecka. I fredags var det det här dagisets tur att ha Karneval. Det är något varje dagis har i februari en gång per år i samband med karnevalen i Rio. Förra veckan klädde jag ut mig till cowboy och den här till katt haha.

Idag har vi varit på stan och shoppat lite. Nu har vi nyss tittat på Melodifestivalen för ja vi har faktiskt svenska 1:an och snart ska vi slå på Saw 4.


Nu är det mindre än två veckor tills jag åker hem och stannar en vecka ungefär, läääängtar!

Emma


Kommentarer
Postat av: Jossi

Ses snart!! :D

2009-02-28 @ 22:43:22
Postat av: F Anna

Löning.....Hela livet kretsar kring denna magiska dag. Även om den är låg så kan man alltid unna sig något roligt.

Det är nyttigt och härligt att få längta.

Ha det gott.

2009-03-03 @ 08:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0