Onsdag

Snart har ännu en vecka passerat, och jag är nu på mitt fjärde ställe. I och med att man är vikarie får man hoppa in där det behövs, så jag vet inte hur många olika namn jag har stött på under alla dessa dagar. Inte lätt att veta vem som är vem. Idag har det varit jätte kallt ute men när solen kom fram var det riktigt skönt ute eller ja i alla fall i solen haha. Men vill ha vår nu eller ännu bättre vill ha sommar nu.


Just det! Nu är äntligen problem löst här i Oslo, och det är att dom har lyckats att skotta på gatorna. Vilket underlättar när man ska ta sig fram. Plus att dom har sandat på vissa ställen. 


 Sist men inte minst Grattis till Vickan som fyller 20 år idag  :D 

Laura


Kommentarer
Postat av: Caroline

Miss you girls! Men skönt att det ordnar sig med jobb osv :) Vi hörs!

2009-02-15 @ 13:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0