Redd barna

Nu har jag jobbat en vecka på Redd barna. Vet inte riktigt vad jag tycker om det än. Det som är roligt är att det jobbar så mycket ungt folk där men jag gillar inte den här säljgrejen riktigt. Det händer mycket på jobbet iaf, imorse var det frukostmöte där vi fick veta att vi kommit tvåa i teamkonkurransen så nu har vi vunnit en middag för allihop nån gång. Också verkar det vara fester och sånt nästan varje helg.

Igår fick jag köra bil i Oslo för första gången vilket jag även fick göra idag. Det var läskigt, inte som att köra hemma direkt, men nu har man ju provat på det också.


Jo förresten, vart är alla kommentarer?!

Emma




Kommentarer
Postat av: Jossi

Saknar er tjejer! Det är tomt här hemma utan er. Skönt att ni alla verkar ha ett jobb nu! Hoppas ni mår bra! Kramar!

2009-02-04 @ 15:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0