Hemma i oslo!

Hemma och hemma kan ju diskuteras men känns inte som borta heller=) Nu är man tillbaka i Storbyn efter en väl behövd julferie! Skönt att vara hemma och andras ett tag, träffa vänner och familj. Delen man saknar i storstaden. Åter till vardagen med arbete och hela tiden nya upplevelser=) arbeta är kanske inte det roligaste men livet i en storstad som denna kan aldrig slå fel. Sedan i måndags har jag aktivt letat efter nya jobb (igen).. Fått lite napp må ja sie! två intervjuer idag.. men får se om det ger resultat.. många sökande.. Annars har jag bara tagit det lungt VÄRMT upp lägenheten efter kanske inte världens smartaste drag att sänka värmen över julen.., Sedan packat upp, umgåtts med espen som fått bo här med mig. Annars hade det varit för ensamt utan er tjejer! blir kul då ni kommer tillbaka! oslo är inte detsamma utan er ska ni veta=) Ikväll kommer Laura tillbaka, då blir det serie nördande i helgen.. hehe.. Sen på söndag anländer emma med pommeskryddan!

Det går pengar att vara arbetslös, för då har man så mkt tid att hitta på massa skojj! Va på Colosseum Kino (bio) i onsdags och såg en norsk riktigt bra film! Max Manus. Vilken biokänsla måste jag bara säga, otroligt fin biosalong. se bilderna! Igår kväll drog vi till Toyenbadet som ligger inte så långt från oss. Stort och fint badhus, kommer definitivt bada där igen. BASTU :)

KINO SALONGEN
 

COLOSSEUM KINO


TOYENBADET



// Katarina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0