Tisdag

Idag var jag nere på Adecco och snackade med Antia en av det andra konsulenterna. Hon har bland annat hand om barnehage, det vill säga dagis på svenska.  Intervjuen gick hyffsat bra och hon sa att jag passade för att jobba på dagis, eftersom jag har jobbat på dagis tidigare,fast då hemma i Sverige. 

Hon ringde mig när jag var på väg till tränigen och sa att jag hade ett uppdrag, så imorgon kommer jag jobba på dagis, sedan får vi se hur länge det forsätter men det  är ju alltid bättre än inget alls.  

hare och kanin

Laura


Nu har jag fått ett jobb. Äntligen! Sälj-jobb dock, var väl inte riktigt det jag hade tänkte mig.. Jag och Katarina var på upplärning igår och jobbade vår första dag idag. Det vi gör är att stå på olika köpcenter och försöker värva medlemmar till Rädda barnen. Känner mig ganska jobbig när jag står där och tjatar, för jag vet ju själv hur less jag blir när någon stoppar en men men :P Det är ju iaf ett jobb och med ganska bra lön dessutom. Det bästa är att det är 0 dagars uppsägningstid så jag kan ju säga upp mig när jag vill om jag får ett annat bättre jobb.

Hade!

Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0