Time to say goodbye

Då var det dags för den sista jobbveckan här i Oslo. Det är väl blandade känslor, självklart kommer jag att sakna mina barn. Man har ju ändå jobbat på samma ställe i ca tre månader. Kommer kännas tomt när man kommer hem. Men kommer ju självklart bli roligt att träffa alla hemma igen.


Idag så var det personal-lunch för oss, vilket var jättesnällt. Vi fick kycklignsalland med bröd och tillbehör.  Dom brukar tydligen ha det som traditon varje år.


Imorgon blir det att ta farvä av första barnehagen. Tänkte vara snäll och bjuda på glass vilket passar bara i denna värmebölja.  Trodde ett tag att jag skulle svettas ihjäl, för det var så varmt. Hoppas på lika bra väder imorgon med. 

På torsdag blir det andra barnehagen jag ska ta farväl av och sist en på fredag. Då vi även ska hem till en av barnen och fira hans födelsedag, samt att ta farväl av mig.  Så det blir full vart sista veckan men det gör mig ingenting bara roligt.






Hade


Laura


Kommentarer
Postat av: Lena

Hej tjejer, nu kommer alla päron snart. Jag håller med Carina om att det kommer att bli tomt utan er logg.

2009-06-24 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0