Hallå!

Då var det onsdag och jag är ledig. Fanns inge jobb på barnehage så jag fick helt enkelt vara ledig. Ganska skönt det ändå, har tagit sovmorgon och håller nu på att packa. Åker nämligen hem imorgon pga en begravning. Ska bli skönt att komma hem över helgen även fast andledningen kanske inte är den bästa. Tänkte försöka ta med mig så mycket som möjligt hem nu, så att det inte blir alltför mycket sen när vi flyttar hem om tre veckor ungefär. Det känns sjukt att det är så lite tid kvar i Oslo. Vi får se till att ta vara på den sista tiden här! Men ändå längtar jag lite tills vi flyttar hem :) Ska bli så skönt att bara vara ledig och bo hemma.

Nä nu ska jag jag fortsätta packa.. Tänkte ta en promenad också innan Laura och Katarina kommer hem från jobb. Sen ikväll ska jag och Laura en sväng på Oslo City.




Klem
Emma

Kommentarer
Postat av: Karin

Det ska bli härligt att du kommer hem i helgen.

Kram mamma

2009-06-03 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0