Besök av Linköpingsgänget

Denna helg har det  varit full vart från mogorn till kväll. I fredags träffade jag  Maria efter jobbet, vi lagade tacos och bara tog det lungt vilket behövdes.  

Min faster och farbror anlände till Oslo i fredags, så vi beslöt oss för att stråla samman på lördagen. Vi började dagen med att ta en liten båttur ut till Nakholmen. En väldigt mysig liten ö. Där vi bara tog det lungt kollade runt och självklart fikade.  På kvällen så blev jag bjuden på middag, så jag och Katarina fick äta tills vi blev prottmätt haha. Det blev  grilladfläskfilé med potatis i ugn samt grilladlax med diverse tillbehör.  Mycket gott och till efterätt blev det jordgubbar och ljuschoklad.  Sjukt länge sedan man åt kött så det var väldigt gott. Njöt av varje tugga ;D


Idag blev det en tur till Frogneparken fölt av ett besök på min kusins jobb, där vi inhandlade lite gotta. Eftersom hon jobbar på ett café.  Sedan avslutade vi dagen med en till godmiddag. Kan inte ha blivit bättre. Så tack för en trevlig helg. 


Här kommer helgen i bilder.



          
        


Hoppas ni andra har haft en trevlig helg!


Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0