Back in business

Tillbaka till Oslo och tillbaka till jobb. Känns ändå på ett sätt skönt med lite rutiner och så igen. I måndags så ringde min konsulent och väckte mig och frågade om jag kunde tänka mig att jobba på ett dagis med handikappade barn och då sa jag ja. Det kan ju alltid vara kul att prova på tänkte jag. Det visade sig att det var på samma dagis som Laura var på några dagar för flera veckor sedan. Det var lite kul att komma dit, för jag visste redan lite om barnen och vad vissa hette eftersom Laura hade berättat. Men det var ganska svårt och annorlunda att jobba där så idag vart det ett "vanligt" dagis igen.

Idag är det ju våffeldagen, iaf i Sverige, så vi har såklart ätit våfflor :) Men eftersom vi inte har något våffeljärn så fick vi improvisera lite, dvs köpa färdig-gjorda och slänga in i brödrosten.




Hade
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0