Home sweet home

Då var man hemma igen och det känns mycket bra. Kul att träffa alla igen som man saknar där borta i Oslo :) Det känns också skönt att slippa tänka på jobb, matlagning, tvättning och allt det där. Här hemma kan man liksom bara vara. Igår var jag och mamma till Sundsvall och shoppade och idag har jag träffat tjejerna. Känner på mig att den här veckan kommer gå alldeles för fort..

20 år har man blivit nu också, får passa på att tacka för alla fina presenter jag fck i lördags och söndags! Fick bl.a. en helkroppsmassage som jag ska på imorgonbitti, härligt!

Godnatt
Emma

Kommentarer
Postat av: Lena

GRATTIS, grattis i efterskott!

2009-03-18 @ 20:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0