Laura and the city

 Då var ännu en vecka över och löning igen ;D denna vecka har  går mycket snabbt måste jag säga. Men det kanske beror på att jag var hemma i två dagar. Hade dessvärre feber.  Det var väl bara en tidsfråga innan jag blev sjuk med tanken på att det är rätt så många barn som är sjuka nu. Fick även besked idag att mitt schema blir förlängt i 2 veckor till och det tackar jag för.

 

 Nu har även Emma tagit sitt pick och pack å dragit hem till Härnta. Hoppas tågresan gick någorlunda bra för dig. Brukar ju vara lite förseningar ibland.  Ni ska vet att det är tomt här utan er i lägenheten. Men som tur är slipper jag att vara ensam hela helgen. För imorgon ska jag träffa min kusin. Vi ska laga mat tillsammans sedan ska vi börja med vår kurs haha. japp ni hörde rätt.

 

 Det går ut på att jag lär henne lite photoshop och att hon ska lära mig spela gitarr. Men vi får väl se vem som lär sig bäst. Tror vart fall inte att det blir jag haha. Sedan på söndag så ska jag träffa en jobbarkompis och sedan på kvällen kommer ju Kattis tillbaka :D woho

 

Men ikväll ska jag nog träffa mina andra vänner det vill säga Carrie, Mirandra, Samantha och Charlotte

 

Go Helg

 

 

Laura 


Kommentarer
Postat av: KATARINA:)

Tomt här i härnta utan dig också:) Ska hälsa alla från dig ikväll och äta tårta tihi.. Lycka till med gitarren, kommer gå kongen, Låårocky ju! Vi ses imorgon:D tillbaka till tigerstaden! Kramopuss

2009-03-14 @ 13:09:40
Postat av: Caroline

Hade önskat att du också kunde komma hem nu :) Men du får komma hem snart istället :D Ska äta tårta åt dig :D KRAM

2009-03-14 @ 18:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0