Sliten?

Jo tack det är precis vad jag är eller har varit.  Gick och la mig på en gång när jag kom hem, höll på att somna på T-banan så illa vare. Det roliga var att när jag kom hem hittade jag Emma i sängen, så vi vilade lite. Det är faktiskt slitsamt att jobba på dagis även fast man inte gör allt för mycket.  Men när ca 15 ungar skriker och roar sig så går musten ur tillslut haha.

 

 Idag så var jag på tur igen, det har blivit många turer på sistone men det är ganska roligt om det är bra väder och om man slipper gå allt för långt haha och barnen inte är allt för slitna.  

 

Imorgon ska jag och Emma på ett seminarium som handlar om barns utveckling samt vår roll i barnhagen så vi får se om vi lär oss något :P

 

från fredagens Karneval

 

nu blir det Buzzspelade hade

Laura

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0