Vart är solen?

Håller med Laura, det tar på krafterna att jobba på dagis. Därför har  det varit skönt med helg så man hunnit vila upp sig lite. I fredags åkte Katarina hem till Härnösand och på torsdag är det min tur. Så då blir Laura stackaren kvar här själv men det går nog bra hehe.

Jag fick vara kvar på samma dagis den här veckan också iallafall och det känns bra. Kommer sakna barnen där faktiskt om det inte blir så att jag får fortsätta där när jag kommer tillbaka. Men samtidigt så är det ju kul att prova på något nytt.

Lite jobbigt att det är världens sämsta väder i Oslo just nu. Slaskigt, grått och mulet.. Är lite sol för mycket begärt eller. Nä men nu ska man väl inte bli alltför negativ.

Här kommer lite bilder så ni som undrar får se hur vi bor:

Här bor vi           köket igen           sovrummet


köket


Nu väntar en ny arbetsvecka som för mig bara innehåller tre dagar :D
Ses snart!

Emma

Kommentarer
Postat av: Jossi

Ses snart!=)

2009-03-08 @ 23:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0