Hejdå Laura

Sista dan på jobbet idag och det känns himla skönt. Mitt klagande verkar också ha funkat för idag var det strålande sol ute ;) Knappt ett moln på himlen och jättevarmt. Passade på att sola lite när jag var ute och lekte med min lilla 1-åring. Hoppas verkligen att våren är påväg nu.

Imorrn bär det av hemöver! En 12 timmars lång tågfärd väntar.. Ska också hinna med en intervju och en sväng till skattekontoret imorgon innan jag åker.

HAHA idag hände en lite rolig sak när vi tvättade. För första gången på hela tiden vi har bott här så har vi lyckats missfärga tvätten. Som tur var så var det väl inga större förluster förutom Lauras Coca-cola lakan. Annars så vart en ljusrosa handduk mörkblå och lite underkläder missfärgade men vi överlever :P

Klem!
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0