Vart är vi på väg

Då var det äntligen helg igen. Tiden går så sjukt fort när man jobbar nästan för fort. I går var det löning igen vilket känns bra med tanke på att vi måste betala elräknigen  snart. Både jag och Emma har blivit lite krassliga. Så vi går runt och hosta och nyser ner varandra det låter ju jättetrevligt. Men vi har bestämt oss att det är bara att blunda och tänka på något annat haha

Igår var det färgfest på dagiset vilket innbar att alla avdelningar skulle klä sig i en färg. Eftersom min avdelning heter Blåbäertua så skulle vi självklart ha mörkblå kläder vilket det flesta har hemma så inga problem.  Sedan så käkade vi godmat hade samlingstund med alla avdelningarna.  Ett bra avslut på veckan.   

Däremot blev jag inte allt för glad igår när jag kikade ut genom föntet och vad är det mina ögon ser jo att det snöar. Vem har beställt att det ska snöa nu ?  jag som trodde att våren var på väg.  Bara förra veckan var det sol och barkmark och nu  har snön kommit igen.  Vart är vi på väg? Haha! Fast om jag tittar ut så ser det ganska ljust ut. Snön kanske är på väg att smälta ännu en gång. 


Idag åker Katarina och Espen till Gålå motsvarar väl typ Fjällen så dom blir borta en vecka. Hoppas att dom får det trevligt och tar det lungt i backen.  


Nu ska jag snart hoppa in i duschen sedan ska jag och Emma ner på stan en sväng.

Ha en trevlig helg allesammans

Puss kram

Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0