GODNATT!

Helg igen och det känns såå skönt! Det tar på krafterna att jobba på dagis alltså. Ibland blir man lite less på ungarna :P Vart iaf kvar på samma barnehage förra veckan och ska vara där på måndag också men sen blir det nån annan. Kunde ha jobbat där onsdag och fredag också om jag velat men då känns det som att jag lika gärna kan byta helt.

Efter en lång sovmorgon idag, iallafall för min del, så tog vi en sväng på stan. Vart lite shopping för oss båda för vi fick ju faktiskt lön i fredags! Ikväll har vi bara tagit det lugnt, ätit god mat och sett på film. Skönt det eftersom vi båda är lite halvt förkylda, igen.. Vi har också storstädat uppe på vårat loft och det var inte en dag försent kan jag säga haha. Men nu är det rent, fint och nybäddat så det ska bli skönt att krypa upp och lägga sig där snart.

Ser att klockan är över 12 så jag får säga grattis till både Katarina och Sandra som fyller 20 idag :D Hoppas att ni får en jättebra dag! Lite tråkigt att vi inte kan fira tillsammans men vi får ta det till sommarn istället :)


Här kommer lite spännande bilder från kvällen:

              


Sov gott!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0