Why does it rain

Torsdag betyder ledighet för nästa oss alla, själv har jag ju varit hemma hela vecka på grund av att jag åkte på viruset som härjade på dagis. Tror nästan alla av personalen har varit sjuk nu. Frågan var väl inte hur jag skulle få det utan när.  Femde gången gillt nu jag är sjuk så nu får det vara nog ;P

Idag har vi städat lite eftersom vi får besök av tvilligarna i helgen. Kommer bli väldigt trevligt :D hoppas på bättre väder bara för just nu så regnar det.

Ikväll ska jag äntligen se män som hatar kvinnor på bio, trodde jag var den sista människan på jorden, som inte hade sätt filmen.  Men så fel man kan ha :P en utav dom som jag jobbar med ,hade heller inte sett den. Vad passar bra om  inte bio ikväll när regnet vräker ner.  Frågan är om det var klokt av mig att läsa boken innan jag sett filmen? 


 
over and out

Laura


Kommentarer
Postat av: sofia:)

jaaru, jag tycker att det alltid är smartare att läsa boken först! jag typ speedläste harrypotter & halvblodsprinsen i höstas bara föratt den skulle komma på bio i december, åsså blev den framflyttad i somras :O

då blev man lite putt... så jag lästeom den i lugn takt:)

jag blev lite besviken på femmans film, men, somsagt, böckerna är bättre, tycker jag iaf :)

hälsa syrrorna mina!

kramkram

2009-05-22 @ 00:15:15
URL: http://fiaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0